1 класи НУШ

вторник, 23 апреля 2019 г.

Конкурс знавців англійської мови

Вітаємо нашу школу з почесним ІІІ місцем в міському конкурсі знавців англійської мови серед 12 навчальних закладів міста. Наші учні показали дійсно чудові знання з географії, історії, літератури, культури Великої Британії та України. Талановиті, розумні та дружні, ви вкотре змусили нас усіх пишатися вами. Наша команда у складі яскравих зірочок : Єрьоменко Анастасія( учениця 9А класу, неперевершений капітан команди), Бандуріна Валентина(11 клас), Тимошенко Олег(11 клас), Чепик Вадим (11 клас), Лисокінь Вікторія(10 клас), Плоскоголовий Максим(10 клас). Діти, дякую вам за вашу наполегливу працю, за те, що ви маєте прагнення стати краще. А вивчення англійської мови - це завжди не тільки цікаво, але й необхідне у сучасному світі
. Конкурс був дуже цікавим!
Проведення цього конкурсу є актуальним питанням тому, що англійська мова посідає перше місце за кількістю носіїв. Це – офіційна мова бізнесу та торгівлі, Інтернету і техніки, науки і мистецтв.
Таким чином, володіння англійською мовою – це не дивовижна навичка, а необхідність.

вторник, 16 апреля 2019 г.

Уроки англійської з елементами STEAM-технологій





Сьогодні учні 5х класів презентували незвичайні, але дуже цікаві проекти. Що дуже люблять діти? Звичайно ж мультфільми! А якщо їх створити власноруч, та ще й озвучити англійською мовою? Наші юні мейкери навіть батьків залучили до цього цікавого процесу.
Вам цікаво? Тоді пропоную подивитися наші перші кроки у цьому напрямку.
 Творчість та інновації йдуть пліч-о-пліч. «Креатив» може вдихнути нове життя у будь-який науковий і технологічний проект, показати його ще не розкриті можливості. Більш того, ті, хто здатний вийти за межі технічних навичок і мислити нестандартно, можуть винаходити щось абсолютно нове в багатьох інших областях життєдіяльності людини.
Впровадження в навчально-виховний процес методичних рішень STEM-освіти дозволить сформувати в учнів найважливіші характеристики, які визначають компетентного фахівця:
- уміння побачити проблему;
- уміння побачити в проблемі якомога більше можливих сторін і зв’язків;
- уміння сформулювати дослідницьке запитання і шляхи його вирішення;
- гнучкість як уміння зрозуміти нову точку зору і стійкість у відстоюванні своєї позиції;
- оригінальність, відхід від шаблону;
- здатність до перегруповування ідей та зв’язків;
- здатність до абстрагування або аналізу;
- здатність до конкретизації або синтезу;